Het Logistix® onderhoudscontract is een belangrijk onderdeel voor het goed kunnen ondersteunen van het bedrijf dat met Logistix® werkt. Ook het up-to-date houden van de software is essentieel om maximaal te profiteren van nieuwe ontwikkelingen.
Het onderhoudscontract bestaat uit o.a. de volgende diensten:
- Regelmatige software updates en upgrades
- 24/7 Helpdesk ondersteuning
- Verlaagde consultancy en programmeringstarieven
- Aanvragen voor maatwerkaanpassingen
- Verzoeken tot functionele software uitbreidingen
Hoe professioneel onze Helpdesk ook is, u zult er toch weinig gebruik van maken… Logistix® is dermate gebruikersvriendelijk, doordat alle schermen en functies intuïtief zijn opgebouwd, dat u vaak zonder hulp verder kunt. Dit neemt uiteraard niet weg dat onze Helpdesk medewerkers altijd voor u klaar staan om u te assisteren.
Onze professionele Helpdesk is essentieel voor het optimaal kunnen benutten van Logistix®. Geen wachttijden en geen aanmeld tickets. Wij helpen u meteen met al uw vragen.